Followers

Selasa, 20 November 2007

Semua dijemput ke ceramah perdana Anwar

MELAKA, 20 Nov (Hrkh) - Barisan Alternatif (BA) Melaka menjemput semua orang supaya hadir beramai-ramai untuk mendengar ceramah yang akan disampaikan oleh Penasihat Parti KeADILan Rakyat, Dato' Seri Anwar Ibrahim pada 24 November ini.

Menurut Setiusaha PAS Cawangan Tedong, Mat Nor Modeng, bahawa ceramah tersebut akan diadakan di Markas PAS Tedong, Tedong Pantai, Merlimau, pada pukul 9 malam sabtu ini.

Selain itu, beliau berkata bahawa Ketua Angkatan Muda KeADILan, Shamsul Iskandar Mat Akin juga akan turut berceramah pada malam itu dan ceramah ini juga merupakan salah satu ceramah terbesar BA Melaka bagi menghadapi pilihan raya umum tidak lama lagi.

"Kita harap orang Melaka khususnya tidak kira apa pun fahaman politiknya hadir pada malam itu kerana banyak perkara penting yang menjadi topik hangat di negara kita sekarang ini akan dijelaskan Dato' Seri Anwar.

"Terutamanya berkenaan himpunan anjuran Bersih baru-baru ini yang menyaksikan cabaran Perdana Menteri disahut oleh ribuan rakyat yang telah muak dan meluat dengan suasana politik negara mutakhir ini," katanya. - mks.

Tiada ulasan: